Podmienky používania Seneckého klubu a zásady ochrany osobných údajov.

Podmienky používania Seneckého klubu

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto podmienky používania (ďalej len „Podmienky“) upravujú vzťah medzi prevádzkovateľom meeting roomu Senecký klub (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a používateľmi služby (ďalej len „Používateľ“).

1.2. Registráciou a používaním služieb Seneckého klubu Používateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Podmienkami a zaväzuje sa ich dodržiavať.

2. Registrácia a používanie služby

2.1. Pre využívanie služieb Seneckého klubu je potrebná registrácia Používateľa.

2.2. Pri registrácii je Používateľ povinný uviesť pravdivé a aktuálne údaje:

  • Meno
  • Priezvisko
  • Telefónne číslo
  • E-mailovú adresu

2.3. Používateľ je povinný bez zbytočného odkladu aktualizovať svoje registračné údaje v prípade akejkoľvek zmeny.

2.4. Používateľ je zodpovedný za zachovanie dôvernosti svojich prihlasovacích údajov.

3. Rezervácia miestnosti

3.1. Používateľ môže rezervovať miestnosť prostredníctvom rezervačného systému Seneckého klubu.

3.2. Rezervácia je záväzná po jej potvrdení Prevádzkovateľom.

3.3. V prípade potreby zrušenia rezervácie je Používateľ povinný informovať Prevádzkovateľa v dostatočnom predstihu.

3.4. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu z prevádzkových dôvodov s predchádzajúcim upozornením Používateľa.

4. Pravidlá správania

4.1. Používateľ sa zaväzuje používať priestory Seneckého klubu v súlade s ich účelom a dodržiavať všetky prevádzkové pravidlá.

4.2. Používateľ je zodpovedný za škody spôsobené na majetku Seneckého klubu počas doby svojej rezervácie.

4.3. V priestoroch je zakázané:

  • Fajčiť
  • Konzumovať alkohol a iné návykové látky
  • Správať sa hrubým alebo nevhodným spôsobom
  • Rušiť ostatných používateľov

5. Zodpovednosť

5.1. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené Používateľovi v dôsledku technických poruch alebo vyššej moci.

5.2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu alebo poškodenie osobných vecí Používateľa.

6. Zmeny podmienok

6.1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto Podmienky. O zmenách bude Používateľ informovaný prostredníctvom e-mailu alebo na webovej stránke.

6.2. Pokračovaním v používaní služby po zmene Podmienok Používateľ vyjadruje súhlas s novými Podmienkami.

7. Ukončenie služby

7.1. Používateľ môže kedykoľvek požiadať o zrušenie svojho účtu.

7.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zablokovať prístup Používateľa pri porušení týchto Podmienok.

Podmienky používania a GDPR

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto podmienky používania (ďalej len „Podmienky“) upravujú vzťah medzi prevádzkovateľom meeting roomu Senecký klub (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a používateľmi služby (ďalej len „Používateľ“).

1.2. Registráciou a používaním služieb Seneckého klubu Používateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Podmienkami a zaväzuje sa ich dodržiavať.

2. Registrácia a používanie služby

2.1. Pre využívanie služieb Seneckého klubu je potrebná registrácia Používateľa.

2.2. Pri registrácii je Používateľ povinný uviesť pravdivé a aktuálne údaje:

  • Meno
  • Priezvisko
  • Telefónne číslo
  • E-mailovú adresu

2.3. Používateľ je povinný bez zbytočného odkladu aktualizovať svoje registračné údaje v prípade akejkoľvek zmeny.

2.4. Používateľ je zodpovedný za zachovanie dôvernosti svojich prihlasovacích údajov.

3. Rezervácia miestnosti

3.1. Používateľ môže rezervovať miestnosť prostredníctvom rezervačného systému Seneckého klubu.

3.2. Rezervácia je záväzná po jej potvrdení Prevádzkovateľom.

3.3. V prípade potreby zrušenia rezervácie je Používateľ povinný informovať Prevádzkovateľa v dostatočnom predstihu.

3.4. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu z prevádzkových dôvodov s predchádzajúcim upozornením Používateľa.

4. Pravidlá správania

4.1. Používateľ sa zaväzuje používať priestory Seneckého klubu v súlade s ich účelom a dodržiavať všetky prevádzkové pravidlá.

4.2. Používateľ je zodpovedný za škody spôsobené na majetku Seneckého klubu počas doby svojej rezervácie.

4.3. V priestoroch je zakázané:

  • Fajčiť
  • Konzumovať alkohol a iné návykové látky
  • Správať sa hrubým alebo nevhodným spôsobom
  • Rušiť ostatných používateľov

5. Zodpovednosť

5.1. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené Používateľovi v dôsledku technických poruch alebo vyššej moci.

5.2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu alebo poškodenie osobných vecí Používateľa.

6. Zmeny podmienok

6.1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto Podmienky. O zmenách bude Používateľ informovaný prostredníctvom e-mailu alebo na webovej stránke.

6.2. Pokračovaním v používaní služby po zmene Podmienok Používateľ vyjadruje súhlas s novými Podmienkami.

7. Ukončenie služby

7.1. Používateľ môže kedykoľvek požiadať o zrušenie svojho účtu.

7.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zablokovať prístup Používateľa pri porušení týchto Podmienok.


Zásady ochrany osobných údajov (GDPR)

1. Prevádzkovateľ osobných údajov

Senecký klub, Mierové námestie 7A, IČO, info@seneckyklub.sk

2. Účel a právny základ spracovania osobných údajov

2.1. Vaše osobné údaje spracovávame na základe:

  • Plnenia zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR) – pre správu rezervácií a poskytovanie služieb
  • Súhlasu (čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR) – pre marketingové účely, ak nám udelíte súhlas

2.2. Účely spracovania:

  • Správa a evidencia rezervácií miestnosti
  • Komunikácia s Používateľom ohľadom rezervácií
  • Plnenie zmluvných záväzkov
  • Zasielanie informácií o službách (pri udelení súhlasu)

3. Rozsah spracovávaných osobných údajov

Spracovávame nasledujúce osobné údaje:

  • Meno a priezvisko – pre identifikáciu Používateľa
  • E-mailová adresa – pre komunikáciu a potvrdenie rezervácií
  • Telefónne číslo – pre operatívnu komunikáciu súvisiacu s rezerváciou

4. Doba uchovávania osobných údajov

4.1. Osobné údaje uchovávame po dobu:

  • Trvania zmluvného vzťahu a používania služby
  • 3 roky po poslednej rezervácii pre účely vybavovania prípadných reklamácií
  • Po uplynutí tejto doby budú údaje vymazané, pokiaľ nás k ich uchovávaniam nezaväzuje zákon

4.2. Údaje spracovávané na základe súhlasu uchovávame do jeho odvolania.

5. Príjemcovia osobných údajov

5.1. Vaše osobné údaje môžu byť sprístupnené:

  • Poskytovateľom IT služieb a hosťovateľských služieb
  • Poskytovateľom platobných služieb (ak je platba online)
  • Účtovným a právnym poradcom

5.2. Osobné údaje nepredávame tretím stranám na marketingové účely.

5.3. Osobné údaje neprenášame do krajín mimo EÚ.

6. Vaše práva

Máte právo:

6.1. Právo na prístup k osobným údajom – môžete požiadať o informácie o spracovávaní vašich osobných údajov

6.2. Právo na opravu – môžete požiadať o opravu nesprávnych alebo neaktuálnych údajov

6.3. Právo na vymazanie („právo byť zabudnutý“) – môžete požiadať o vymazanie vašich osobných údajov

6.4. Právo na obmedzenie spracovania – môžete požiadať o obmedzenie spracovania vašich údajov

6.5. Právo na prenosnosť údajov – môžete získať vaše údaje v štruktúrovanom, bežne používanom formáte

6.6. Právo namietať – môžete namietať proti spracovaniu vašich údajov

6.7. Právo odvolať súhlas – súhlas so spracovaním môžete kedykoľvek odvolať

6.8. Právo podať sťažnosť – môžete podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov SR:

  • Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky
  • Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27
  • www.dataprotection.gov.sk

7. Zabezpečenie osobných údajov

7.1. Používame primerané technické a organizačné opatrenia na ochranu vašich osobných údajov pred neoprávneným prístupom, zneužitím, stratou alebo zničením.

7.2. Prístup k osobným údajom majú len oprávnené osoby, ktoré sú viazané povinnosťou mlčanlivosti.

8. Cookies

8.1. Na našej webovej stránke môžeme používať cookies na zlepšenie fungovania služby a používateľskej skúsenosti.

8.2. Používanie cookies môžete kedykoľvek odmietnuť v nastaveniach vášho prehliadača.

9. Kontakt

Pre uplatnenie vašich práv alebo v prípade otázok týkajúcich sa ochrany osobných údajov nás kontaktujte:

E-mail: [váš kontaktný e-mail]
Telefón: [vaše telefónne číslo]
Adresa: [vaša adresa]

10. Aktualizácia zásad

Tieto zásady môžu byť príležitostne aktualizované. O významných zmenách vás budeme informovať e-mailom alebo prostredníctvom našej webovej stránky.


Tieto Podmienky používania a Zásady ochrany osobných údajov nadobúdajú účinnosť dňa 01.10.2025.


GDPR
SPĹŇAJÚCE
Senecký klub

Senecký klub

Obvykle odpovedá do 1 hodiny

I will be back soon

Senecký klub
Vitajte 👋
Ako vám môžeme pomôcť?
Messenger